Alt om programmering som jeg selv finner interessant. No more, no less. Trolig vil det være mest om webprogrammering, .NET og andre ting jeg jobber med fast.

fredag, juli 14, 2006

Visual Basic Compiler - irriterende problem

Jeg har en løsning i Visual Studio 2005 som består av et ASP.NET-prosjekt, et klassebibliotek og til slutt (og her tror jeg det skurrer mest) et konsoll-prosjekt for å teste klassebiblioteket.

Dette føltes som en god idè når jeg satte det opp, men det begynte snart å dukke opp en svært irriterende feil som ser slik ut:




Når denne starter slutter den virkelig ikke. Melding popper opp gang på gang og legger seg over alle andre vinduer i Windows. Eneste løsning er å stoppe Visual Studio.

Nei. Konsollprosjektet er trolig årsaken til alle interne uroligheter og stemmes derfor UT. Testkoden skal jeg flytte over i en Code-behind fil i ASP.

Ingen kommentarer:

Om meg

Bildet mitt
I love music. And computers. And Dostoevsky, too.